Konsultasjonsteam mot vold og seksuelle overgrep

Konsultasjonsteamet er ei tverrfaglig gruppe som kan kontaktes når du har bekymring, mistanke om, eller er i ferd med å avdekke seksuelle overgrep, vold eller annen mishandling mot barn. Teamet har et nært faglig samarbeid med RVTS i Region Vest. Alle saker drøftes anonymisert. Dersom du ønsker å melde opp en sak til drøfting i teamet kan du ta kontakt med konsultasjonsteamet ved koordinator Gro Gilje på telefon 41608115 eller på e-post til konsultasjon-overgrep@sandnes.kommune.no

Ved hastesaker er det muligheter for at konsultasjonsteamet møtes utenom oppsatte tidspunkt.

Konsultasjonsteamet består av psykolog fra BUP, representant fra Barne- og familieenheten avdeling barnevern, representant fra FBU (senter for flerspråklige barn og unge), og leder for NOK-Rogaland (tidligere SMISO-senter mot incest og seksuelle overgrep).

MØTESTED ER MØTEROM i 2. ETG. PÅ SANDNES RÅDHUS