Planlegging av nytt helsekvartal i Ålgård sentrum

Denne gjengen skal planlegge nytt helsekvartal i sentrum!

Gjesdal kommune har knyttet til seg konsulentselskapet WSP i planleggingsfasen. Deres konsulenter har erfaring fra lignende byggeprosjekter innen helse og velferd i hele landet. Arbeidet med medvirkning og rom- og funksjonsprogram er i full gang. Til sommeren skal det utlyses en designkonkurranse, og i oktober starter arbeidet på tomta der åtte eneboliger skal rives for å gjøre plass til det nye bygget som skal stå ferdig i 2026.

Personene som skal planlegge det nye helsekvartalet i Ålgård sentrum - Klikk for stort bilde

På bildet, fra venstre:
Espen Solheim-Kile (WSP), Trond Hansen (prosjektleder), Stig Egeland (kommunalsjef helse og velferd), Jorunn Birkeland (innkjøpssjef), Åshild Steinberg Holmen (rådgiver helse og velferd) og Eva T. Olsen (WSP)